افزایش قیمت در همه‌ بازارها / کدام بازار بیشتر رشد کرد؟

افزایش قیمت در همه‌ بازارها / کدام بازار بیشتر رشد کرد؟

بازارهای طلا، دلار، سکه و ارز پس از افت ارزشی که در هفته قبل داشتند در این هفته دوباره روند صعودی را در پیش گرفتند و بازار دلار و سکه بیشترین افزایش قیمت را داش

به گزارش تجارت‌نیوز، با این که در هفته قبل بازارهای طلا، دلار، سکه و بورس روند نزولی داشتند اما در این هفته دوباره به مدار صعودی برگشتند.

دلار صرافی ملی

در هفته قبل بازار ارز تحت تاثیر اخبار مذاکرات و تزریق ارز با ریزش بیش از دو هزار و 580 تومانی مواجه شد و صرافی ملی در پایان هفته نرخ دلار را 20 هزار و 648 اعلام کرد.

اما در این هفته روند افزایشی دلار دوباره شروع و حدود هزار تومان گران شد، آخرین نرخ دلار در این هفته 21 هزار و 613 هزار تومان است. در طول این هفته دلار 4٫6 درصد رشد کرد.

طلای 18 عیار

معامله‌گران بازار فلزات گرانبها هر گرم طلای 18 عیار را در هفته گذشته روی نرخ 940 هزار تومان معامله می‌کردند اما در این هفته حدود 28 هزار تومان افزایش قیمت داشت.

براساس داده‌های شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز، قیمت طلا 18 عیار در این هفته با رشد حدود سه درصدی به نرخ 968 هزار تومان رسید.

سکه امامی

سکه نیز همانند دو بازار دیگر با این که هفته قبل نزولی بود اما در این هفته با رشد قیمت 4٫5 درصدی همراه شد.

در هفته قبل قیمت هر عدد سکه امامی 9 میلیون و 493 هزار تومان بود اما در این هفته با افزایش 427 هزار تومانی به رقم 9 میلیون و 920 هزار تومانی رسید.

بورس

براساس داده‌های سازمان بورس اوراق بهادار، بازار سرمایه هفته گذشته را با شاخص یک میلیون و 172 هزار واحدی به پایان رسانده است.

اما در این هفته 12 هزار واحد (یک درصد) رشد کرد و در پایان معاملات روز چهارشنبه 22 اردیبهشت به سطح یک میلیون و 184 هزار واحدی رسید.

مطالعه بیشتر: وعده ارزی همتی محقق می‌شود؟/ پیش‌بینی مردم از آینده دلار

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد