جزيیات جدید درباره قیمت آیفون 14

جزيیات جدید درباره قیمت آیفون 14

گفته می‌شود آیفون 14 اپل با قیمتی کمتر از آن‌چه در شایعات اخیر اشاره شده است، به بازار عرضه خواهد شد. طبق اطلاعات...

شایعات اخیر حاکی از آن است که قیمت سری آیفون 14 از 899 دلار آغاز می‌شود که نسبت به سری آیفون 13 حدود 100 دلار بیشتر است. بااین‌حال، طبق گزارشی جدید، آیفون 14 احتمالا برچسب قیمتی نسل قبلی خود را همچنان حفظ خواهد کرد زیرا اپل تمایل دارد قیمت‌ها را پایین نگه‌ دارد.

اپل به‌زودی قصد دارد سری آیفون 14 را معرفی کند و درحالی‌که تاریخ رونمایی از این گوشی‌ها هنوز تایید نشده است، اما این شرکت معمولا نسل جدید آیفون‌های خود را در ماه سپتامبر یا اکتبر معرفی می‌کند.

برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند غول فناوری مستقر در کوپرتینو، سری آیفون 14 را با قیمتی بالاتر از سری آیفون 13 به‌فروش خواهد رساند. ظاهرا همه‌ی مدل‌های نسل بعدی گوشی‌های اپل 100 دلار نسبت به مدل‌های قبلی خود گران‌تر خواهند بود. طبق این شایعات، آیفون 14 با برچسب قیمت 899 دلار عرضه خواهد شد اما حالا گزارشی جدید منتشر شده است که نشان می‌دهد شایعات قبلی درمورد قیمت این محصولات احتمالا نادرست بوده‌اند.

به‌نوشته‌ی NotebookCheck، اپل تصمیم دارد قیمت آیفون 14 را در سطح مدل‌های کنونی این محصول نگه‌ دارد تا بتواند در شرایط کنونی جهان و رکورد اقتصادی سرتاسری، همچنان فروش خوبی را تجربه کند. این تصمیم بسیار منطقی است زیرا ارزان‌قیمت‌ترین مدل سری آیفون 13 یعنی آیفون 13 مینی با برجسب قیمتی 729 دلاری روانه‌ی بازار شد. البته همه‌ی نشانه‌ها حاکی از آن است که امسال شاهد معرفی نسخه‌ی مینی آیفون 14 نخواهیم بود و به‌همین‌دلیل افزایش قیمت مدل پایه‌ی آیفون‌های بعدی اپل به 899 دلار، نقطه‌ی ورود این سری را به‌میزان درخورتوجهی افزایش می‌دهد. اما طبق گزارش جدید، آیفون 14 درست مثل آیفون 13 با قیمت 799 دلار عرضه خواهد شد.

منبع این خبر به صراحت اعلام کرده که قیمت اعلام‌شده فقط برای مدل استاندارد آیفون 14 معتبر است. طبق خبرهای قبل، انتظار می‌رود آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرومکس به‌ترتیب با برچسب قیمت 1099 دلار و 1199 دلار درسترس مشتریان قرار گیرند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد