اگر سهام فولاد دارید، بخوانید(23تیر) / فولاد مبارکه آخرین روز هفته را با سرخ پوشی به پایان رساند

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید(23تیر) / فولاد مبارکه آخرین روز هفته را با سرخ پوشی به پایان رساند

سهام فولاد مبارکه اصفهان با افت قیمت مواجه شد و بر شاخص کل تاثیر منفی بر جای گذاشت.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان مانند روز گذشته سرخ‌پوش شد و 5.1درصد افت کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.  همچنین با تاثیر هزار و 148واحدی بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را به نام خود زد.

امروز «فولاد» معاملات خود را متعادل و نزدیک به محدوده 1060تومان آغاز کرد. درمجموع روند خرید و فروش این سهام صعودی پیش رفت و در نهایت در محدوده 1070تومان به کار خود پایان داد. گفتنی است گروه «فلزات اساسی» دومین گروه با بیشترین خروج پول بودند. این نماد نیز شاهد خروج پول 14میلیارد تومانی شد.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد 10,720ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود یک درصد کاهش یافته است. همچنین حدود 84میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با 10,670ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود 89میلیارد تومان ثبت شد. همچنین 72درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و 28درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود 74میلیون برگه سهم (88درصد) را افراد حقیقی و تعداد 10میلیون سهم (12درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها 14هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها 982هزار سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها 16هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها 628هزار سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد