حداقل قیمت مسکن در مشهد + جدول قیمت

حداقل قیمت مسکن در مشهد + جدول قیمت

با توجه به نرخ رشد قیمت مسکن در کلانشهرها، نرخ خرید مسکن در مشهد به عنوان یکی از شهرهای بزرگ ایران چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، مشهد، مرکز استان خراسان رضوی همواره یکی از کلانشهرها و از شهرهای پرجمعیت ایران بوده است. در چند سال گذشته نرخ رشد مسکن افزایش داشته است.

مشهد یکی از قطب‌های گردشگری در ایران است و بسیاری از افراد به دنبال سرمایه‌گذاری در آن شهر هستند. رشد و پیشرفت مسکن در مشهد روز افزون است و به همین دلیل یکی از راه‌های انتخابی تعداد زیادی از مردم برای سرمایه‌گذاری خرید مسکن است. بسیاری از خریدارن با نگاه مصرفی مشتری ان این بازار هستند.

مطالعه بیشتر: قیمت مسکن در شمال تهران
با چه هزینه‌ای می‌توان در مشهد خانه‌دار شد؟

با توجه به داده‌های دریافتی از سایت دیوار، اختلاف قیمت بیش‌ از 10 میلیون تومانی برای خرید یک متر مربع خانه در بین محله‌های مختلف مشهد وجود دارد.

شهر جدید گلبهار در 35 کیلومتری شمال غربی مشهد با خانه‌ متری 5 میلیون تومان کم‌ترین نرخ و محله آزادشهر مشهد با نرخ هر متر مربع خانه 19 میلیون تومان بیش‌ترین نرخ خرید مسکن را دارند.

نکته قابل توجه آن است که ارزان‌ترین نرخ برای شهر جدید گلبهار است که 35 کیلومتر خارج از شهر مشهد قرار دارد. در کنار شهر جدید گلبهار، بلوار توس در منطقه شمال شرق شهر مشهد قرار دارد که در رتبه دوم ارزان‌ترین نرخ مسکن در مشهد مقدس است.

محله آزادشهر یکی از مناطق شمالی مشهد، نزدیک پارک ملت مشهد قرار دارد که یکی از پرتراکم‌ترین مناطق مشهد به حساب می‌آید و بالاترین نرخ خرید مسکن را به نام خود ثبت کرده است.

مطالعه بیشتر: قیمت مسکن در شمال تهران

آخرین اخبار مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد