معاون متخلف سازمان ملی استاندارد برکنار شد

معاون متخلف سازمان ملی استاندارد برکنار شد

روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد که معاون متخلف این سازمان توسط مدیران ارشد عزل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران در پاسخ به خبر منتشر شده در خبرگزاری برنا با عنوان «چرا معاون پر تخلف سازمان ملی استاندارد ایران برکنار نمی شود ؟ » جوابیه صادر کرد.
متن کامل به شرح ذیل است:
مهدی اسلام پناه معاون رییس جمهور و ريیس سازمان ملی استاندارد ایران از ابتدای حضور خود بدون هیچ ملاحظه ای، در سازمان ملی استاندارد ایران ، پاکدستی ، فسادستیزی، داشتن روحیه انقلابی را جزو خصوصیات تیم مدیریتی خود در این سازمان قرار داده است و این موضوع از جمله شروط اصلی و عهد مدیرانی است که منصوب می شوند.
وی همواره معتقد است با داشتن «روحیه انقلابی‌»، «پاکدستی»، «فسادستیزی» و اهتمام به مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» در گره‌گشایی از مشکلات مردم و تحقق «عدالت و پیشرفت» کوشا باشیم.
لازم به یادآوری است: شخص موردنظر در خبر مربوطه طی هفته اخیر از سمت خود عزل و نفر جایگزین هم در آن حوزه مشغول بکار شده است.
این سازمان به عنوان وکیل مردم ، متعهداست، در صورت احراز هرگونه تخلف، موارد را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد از این رو همکاری همه جانبه با دستگاه های نظارتی و فضایی در این خصوص در حال انجام است.

چندی پیش خبرگزاری برنا از اینکه یکی از مدیران دوره قبل که از بانیان وضع موجود محسوب می‌شوند، در این سازمان ملی استاندارد همچنان مشغول فعالیت است انتقاد کرده و گفته بود که این فرد دارای شاکیان متعدد در همان سازمان و پرونده‌های متعدد در سازمان‌های نظارتی است و در حین حال از معاونین نظارتی سازمان است؛ احتمالا وی از نفوذ خود در لایه‌های متعدد برای ماندن در عرصه قدرت در دولت مردمی انقلابی همچنان بهره‌مند است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد