روند افزایشی قیمت دلار متوقف شد / قیمت دلار امروز 28 مهر چقدر شد؟

روند افزایشی قیمت دلار متوقف شد / قیمت دلار امروز 28 مهر چقدر شد؟

قیمت دلار در بازار آزاد به 27 هزار و 370 تومان کاهش یافت. نرخ ارز در صرافی ملی امروز 26 هزار و 738 هزار تومان اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در بازار آزاد امروز قیمت دلار روند افزایشی دیروز عصر را ادامه نداد و با وجود افزایش دلار در عصر دیروز که به مرز 27 هزار و 400 تومان رسید در آغاز معاملات امروز کاهشی یافت و به قیمت 27 هزار و 370 تومان رسید.

نرخ ارز در صرافی ملی امروز 26 هزار و 738 تومان اعلام شد که نسبت به دیروز افزایش یافت. قیمت دلار در بازار متشکل ارزی امروز 26 هزار و 486 تومان ثبت شد.

خبری که شاید بر قیمت دلار تاثیر بگذارد

از نگاه خیلی از فعالان بازار ارز، وقایع سیاسی تاثیر مستقیم و یا غیرمستقیمی می‌تواند بر بازارها داشته باشد. یکی از مهم‌ترین این اتفاقات مذاکرات برای احیای برجام است که در آخرین خبر اعلام شده از هفته آینده ازسرگیری خواهد شد. این درحالیست که طبق آخرین گزارش‌ها فعلا قیمت دلار در کانال 27400 تومان در نوسان است.

گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان و گوترش

وزیر امور خارجه ایران دوشنبه شب به دبیرکل سازمان ملل گفت که گفتگوها میان هیات ایرانی و دیگر طرف‌های توافق برجام، هفته آینده در بروکسل ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت خارجه، حسین امیرعبداللهیان در تماس تلفنی با آنتونیو گوترش گفت: «مذاکرات اخیر معاون سیاسی وزارت امور خارجه با انریکه مورا مثبت بوده و هفته آینده در بروکسل به این گفت‌وگوها ادامه خواهند داد.» به گزارش خبرگزاری مهر، امیرعبداللهیان به آنتونیو گوترش گفته ایران «از مذاکراتی که نتایج عملی و ملموسی داشته باشد حمایت می‌کند و چنانچه اعضای برجام به تعهدات کامل خود عمل کنند ایران نیز به تعهدات خود بازخواهد گشت.‎»

در این تماس تلفنی، آنتونیو گوترش هم ضمن ابراز امیدواری برای موفقیت مذاکرات هسته‌ای گفت سازمان ملل همواره از برجام حمایت کرده و پس از خروج ترامپ، دنبال راهی برای بازگرداندن وضعیت به زمان قبل از خروج آمریکا از برجام بوده است.

مطالعه بیشتر: خبری که شاید بر قیمت دلار تاثیر بگذارد

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد