سهامداران سرچشمه بخوانند / سود 7 میلیارد تومانی مس سرچشمه

سهامداران سرچشمه بخوانند / سود 7 میلیارد تومانی مس سرچشمه

شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در پایان شهریور مجموعا 53٫7 میلیارد تومان سهام فروخته و به سود 6٫8 میلیارد تومانی رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در پایان شهریور مجموعا 53٫7 میلیارد تومان سهام فروخته و به سود 6٫8 میلیارد تومانی رسیده است.

همچنین واگذاری‌های سرچشمه در این دوره فملی و وغدیر بوده که بیشترین سود از محل فروش فملی برابر 4٫9 میلیارد تومان حاصل شده است.

عملکرد مالی مرداد ماه این شرکت همچنین نشان می‌دهد میزان سرمایه‌گذاری‌های خارج از بورس انتهای دوره برابر با 590 میلیارد تومان بوده است که 66 درصد از کل سرمایه‌گذاری ها را در بر می‌گیرد.

همچنین میزان بهای تمام شده سرمایه‌گذاری در بورس در انتهای دوره برابر با 307 میلیارد تومان بوده که 34 درصد از کل سرمایه‌گذاری‌ها را شامل شده است.

با توجه به صورت مالی مرداد ماه سرمابه‌گذاری مس سرچشمه میزان جمع سرمایه‌گذاری‌های انتهای دوره مرداد ماه امسال نسبت به تیر ماه کاهش 1٫9 درصدی داشته است.

این شرکت در شهریور ماه در بخش بورس مجموعا 260 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است. همچنین در بخش خارج از بورس هم 590 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داشته و در مجموع 851 میلیارد تومان در بخش بورس و خارج از بورس سرمایه‌گذاری کرده است.

در تاریخ هفت شهریور هیات مدیره سرمایه‌گذاری مس سرچشمه پیشنهاد افزایش سرمایه این شرکت را از محل سود انباشته در مجمع عمومی این شرکت داده است.

در مرداد ماه این شرکت مجموعا یک میلیارد تومان از محل واگذاری سهام سود کرده است که بیشترین میزان از واگذاری سهام شرکت پالایش نفت تبریز به مبلغ 3٫8 میلیارد تومان بوده است.

 

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد