وام 10میلیونی برای سرپرستان خانوار مبتلا به کرونا

وام 10میلیونی برای سرپرستان خانوار مبتلا به کرونا

وزیر اقتصاد گفت: به خانواده‌هایی که سرپرستان خانوار آن‌ها به دلیل کرونا بستری می‌شوند، تسهیلات 10 میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: وزیر اقتصاد گفت: به خانواده‌هایی که سرپرستان خانوار آن‌ها به دلیل کرونا بستری می‌شوند، تسهیلات 10 میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: یکی از مشکلات بیماران مبتلا به کرونا بحث هزینه‌های درمان بود و همچنین برای مدتی از فعالیت اقتصادی و کسب و کار باز می‌ماندند. برای کمک به جبران خسارت‌ها و هزینه‌های درمان؛ از روز شنبه سرپرستان خانواری که به دلیل کرونا بستری می‌شوند؛ اطلاعات آن‌ها به صورت آنلاین به وزارت اقتصاد فرستاده می‌شود.

خاندوزی ادامه داد: وزارت اقتصاد این اطلاعات را در اختیار بانک‌های قرض الحسنه مهر ایران قرارمی‌دهد تا خانواده آن سرپرست خانوار برای اخذ تسهیلات 10 میلیون تومانی قرض الحسنه مراجعه کنند.

او افزود: تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان این تسهیلات برای هزینه‌های بستری و همچنین دوری از کسب و کار پرداخت شود.

خاندوزی گفت: طبق تفاهم با وزیر بهداشت؛ اطلاعات مربوط به بیماران بستری به وزارت اقتصاد فرستاده می‌شود. همچنین طبق تفاهم ما با بانک قرض الحسنه مهر ایران این تسهیلات در اسرع وقت به سرپرستان خانوار پرداخت می‌شود. در نظر داریم این تسهیلات در زمان بیماری و دوری از کسب و کار پرداخت شود تا کمک حال به خانواده‌ها باشد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد