اگر سهام ثبهساز دارید، بخوانید (4بهمن)/ بازگشایی شیرین ثبهساز در اولین روز هفته

اگر سهام ثبهساز دارید، بخوانید (4بهمن)/ بازگشایی شیرین ثبهساز در اولین روز هفته

نماد ثبهساز پس از یک روز غیبت در بازار به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف امروز با 12درصد رشد قیمت در میان دیگر نمادها حاضر شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت بهساز کاشانه تهران با رشد 10درصدی مواجه شد و به جمع نمادهای پرتراکنش پیوست.

ثبهساز در روز چهارشنبه به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شد و امروز بدون محدودیت نوسان قیمت بازگشایی شد. معاملات این نماد متعادل صورت گرفت. همچنین رشد 12درصدی قیمت ثبهساز پس از تجربه سه روز منفی در هفته گذشته کام سهامداران را شیرین کرد.

سهام شرکت بهساز کاشانه تهران در آخرین معاملات خود، عدد 3,360ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته 12.7درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی 432میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 3,280ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «ثبهساز» به رقم 142میلیارد تومان رسید. همچنین 97درصد از سهام شرکت بهساز کاشانه تهران را حقیقی‌ها و سه درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 361میلیون برگه سهم (84درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد 71میلیون سهم (16درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد