مر قانون باید رعایت شود

مر قانون باید رعایت شود

کسب و کارريیس کمیسیون صنایع مجلس با تاکید بر برگزاری انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی بر اساس مر قانون، گفت: ظاهرا سازمان بازرسی هم به این موضوع ورود کرده، ما هم می‌توانیم از وزیر صمت سوال کنیم و از آن‌ها بخواهیم که به تکلیف قانونی خود عمل کنند.

فارس نوشت، مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار این خبرگزاری در خصوص تاخیر در برگزاری انتخابات هیيت مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی، گفت: گزارش اجمالی در این زمینه دریافت کرده‌ام، ظاهرا سازمان بازرسی هم به این موضوع ورودی داشته است، مر قانون باید رعایت شود.

ريیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، افزود: شاید زمانی به دلیل شیوع بیماری کرونا و دلایل دیگری امکان برگزاری انتخابات وجود نداشت اما این مسايل برطرف شده و دیگر وجود ندارد بنابراین در فرصت ممکن و طبق قانون، انتخابات دور جدید هیات مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی را برگزار کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: کار باید بر اساس روال پیش رود، تاخیر در برگزاری انتخابات مذکور و تشکیلات جدید به ضرر همه است. امیدواریم هرچه سریعتر این کار در دستور قرار گیرد.

طاهری همچنین یادآور شد: با توجه اینکه نظارت بر عملکرد وزارت صمت و موضوعات مرتبط با اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی به کمیسیون صنایع مجلس مرتبط است، ما هم می‌توانیم از وزیر صمت درباره دلیل تاخیر در برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی سوال کنیم و از آن‌ها بخواهیم که به تکلیف قانونی خود عمل کنند.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد