کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه / قیمت طلا و سکه امروز 4 آبان 1400

کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه / قیمت طلا و سکه امروز 4 آبان 1400

در بازار امروز اونس جهانی طلا به 1808 دلار رسید. قیمت طلا 18 عیار در بازار امروز به یک میلیون و 163 هزار تومان کاهش یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز، در بازار امروز اونس جهانی روند صعودی خود را حفظ کرد و در کانال 1800 دلار باقی ماند. اونس جهانی طلا در بازار امروز 1808 دلار قیمت خورد.

قیمت طلا 18 عیار در بازار امروز با توجه به افت حدود 200 دلاری نرخ ارز، کاهش یافت و به قیمت یک میلیون و 163 هزار تومان رسید. قیمت سکه در بازار امروز در سایت اتحادیه طلا 11 میلیون و 760 هزار تومان اعلام شد اما در بازار حدود 11 میلیون و 850 هزار تومان قیمت خورد.

در سایت اتحادیه طلا تهران قیمت نیم سکه شش میلیون و 80 هزار تومان و قیمت ربع سکه سه میلیون و 570 هزار تومان اعلام شد.

کدام بازار برای سرمایه‌گذاری امن است؟

رفتارهای مداخله‌گرایانه دولت درباره بازارها، طرح‌های عجیب مجلس برای کنترل قیمت در بازارها، بخشنامه‌های پی در پی اثرگذار بر بازارها و نااطمینانی نسبت به برخی مسايل سیاسی هرکدام می‌توانند از ریسک‌های مهم بازارهای مالی محسوب شوند.

در این شرایط کدام بازار سرمایه‌گذاری نسبت به دیگر بازارها امن است؟ ساعت 16 امروز سه‌شنبه چهارم آبان ماه دو کارشناس بازارهای مالی در یک گفتگوی زنده اینستاگرامی به این موضوع خواهند پرداخت.

برزو حق‌شناس و امید موسوی، دو کارشناس بازارهای مالی در این گفتگوی زنده اینستاگرامی به سوالات ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز پاسخ خواهند داد.

مطالعه بیشتر: کدام بازار برای سرمایه‌گذاری امن است؟

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد