رشد اندک شاخص کل بورس / افت گروه‌های کوچک بازار

رشد اندک شاخص کل بورس / افت گروه‌های کوچک بازار

امروز بازار سرمایه با رشد اندکی رو به رو شد و در پایان بازار امروز شاخص کل بورس در محدوده یک میلیون و 476 هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز بازار سرمایه با رشد اندکی رو به رو شد و در پایان بازار امروز شاخص کل بورس در محدوده یک میلیون و 476 هزار واحد قرار گرفت. امروز شاخص کل سه هزار واحد مثبت و 0٫22 درصد رشد را ثبت کرد.

شاخص هم‌وزن هم امروز 2248 واحد منفی و 0٫53 درصد افت را داشت و در محدوده 422 هزار واحد قرار گرفت. امروز کلیت بازار سرمایه متعادل بود و شاخص‌سازان بازار فارس، تاپیکو و فملی بودند.

پربیننده‌ترین نمادهای بورسی در پایان بازار امروز کیمیاتک، فسبزوار و کالا بودند. همچنین بیشترین تراکنش هم برای گروه نمادهای خودرویی ثبت شد. ارزش معاملات بورس امروز به کانال شش هزار میلیارد تومان رسید و نسبت به روز گذشته افت را ثبت کرد.

قیمت پایانی 112 سهم (32 درصد) بازار مثبت بود و در مقابل 224 سهم (65 درصد) در سطوح منفی معامله شدند. در بازار امروز 43 نماد (12 درصد) صف خریدی به ارزش 293 میلیارد تومان تشکیل دادند. اما در مقابل صف فروش در 22 نماد بورسی (6 درصد) به ارزش 114 میلیارد تومان شکل گرفت.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد