بیشترین ارزش معاملات سهام(22تیر) / رشد 26درصدی دی پس از بازگشایی

بیشترین ارزش معاملات سهام(22تیر) / رشد 26درصدی دی پس از بازگشایی

امروز معامله‌گرها 240میلیارد تومان سهام باما خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه استخراج کانه‌های فلزی تعلق داشت و 13.2درصد از کل سهام گسترش...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود هفت هزار میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «کاما»، «ثنوسا»، «برکت»، «کنور» و «صباح» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل 240میلیارد تومان سهام باما دست به دست شد، نوسازی و ساختمان تهران پس از معاملاتی به ارزش 200میلیارد تومان دوم شد و سهام گروه دارویی برکت نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام بانک دی پس از بازگشایی 26درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام تولی‌پرس (شتولی) با افت 9درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «استخراج کانه‌های فلزی» تعلق داشت به طوری که 695میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات 694میلیارد تومانی دوم شد و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 13.2درصد از کل سهام گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان (وگستر) معامله شد، 10نماد برتر سهم 23درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در 11سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 44نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد