ادامه روند منفی شاخص کل / شاخص هم‌وزن مثبت شد

ادامه روند منفی شاخص کل / شاخص هم‌وزن مثبت شد

بازار سهام سومین روز از معاملات سال 1400 را با یک روند منفی پشت سر گذاشت اما در مقابل سبز بودن شاخص هم‌وزن نگاه‌ها به بازار را تا حدودی امیدوار می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار سهام در جریان معاملات امروز (دهم فروردین) با کاهش نسبی حجم معاملات همراه بود. بسیاری از نمادها از آغاز معاملات روند کاهشی داشتنداما با گذشت ساعتی از معاملات برخی از نمادها مورد حمایت قرار گرفتند و مثبت شدند اما به دلیل منفی بودن تعداد زیادی از نمادها شاخص کل با افت سه هزار و 800 واحدی همراه بود.

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با افت همراه بود اما در مقابل شاخص هم‌وزن با یک رشد 276 واحدی روبه‌رو بود. شاخص کل در پایان معاملات امروز به کانال یک میلیون و 303 هزار رسید.

ارزش معاملات امروز نسبت به روز گذشته کاهش داشت و همین مساله نشان دهنده وجود برخی از رفتارهای هیجانی در بازار است. نمادهای خودرویی که در اولین روز معاملات سال روند خوبی را ثبت کردند در جریانمعاملات امروز روند کاهشی داشتند اما در مقابل نمادهایی همچون فولاد، شتران و اپال بیش‌ترین تاثیر مثبت در شاخص را داشتند اما با وجود حدود 260 نماد منفی در بورس امروز شاخص روند کاهشی داشت.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد