سنگین‌ ترین صف‌ های خرید و فروش / رشد 90درصدی صفوف فروش در آخرین روز معاملاتی هفته

سنگین‌ ترین صف‌ های خرید و فروش / رشد 90درصدی صفوف فروش در آخرین روز معاملاتی هفته

خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز به 455میلیارد تومان می‌رسد، برتری سمت عرضه در «بانک‌ها و موسسات اعتباری» بیش از سایرین بود و حجم صف حجم صف وشمال به 4.5درصد...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 110میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 565میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به 455میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وگردش»، «وشمال» و «ثقزوی» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک گردشگری 45میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. تقاضا نیز در صفوف خرید «فسرب»، «غگیلا» و «خنصیر» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 95میلیارد تومان (85درصد کل) و 10صف فروش برتر 270میلیارد تومان (48درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در چهار نماد و حجم صف‌های فروش در 11نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت سرمایه‌گذاری چشم انداز توسعه شمال با نماد (وشمال) به 4.5درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«بانک‌ها و موسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش 65میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن 50میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» با تقاضای فروش هفت میلیارد تومانی همراه است.

 برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد