10 خبر مهم برای بورس فردا 17 آبان ماه | این رکورد در بورس 1401 شکسته شد

10 خبر مهم برای بورس فردا 17 آبان ماه | این رکورد در بورس 1401 شکسته شد

امروز خبرهای بسیاری در رسانه ها منتشر شد که این اخبار می توانند بر روی بورس فردا تاثیرگذار باشند. ده خبر شاید تاثیرات بیشتری را بر روی بورس داشته و برای سهامداران حايز اهمیت باشند.

به گزارش نبض بورس، امروز 16 آبان ماه نیز اخبار زیادی پیرامون مسايل اقتصادی، سیاسی و البته بورسی منتشر شد که قطعا می‌توانستند بر روی روند بورس فردا به هر حال تاثیرگذار باشند، اما به نظر این ده خبر تاثیر بیشتری بر روی روند بورس فردا داشته باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود که قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.

1- بورس کالای ایران یکشنبه 22 آبان و دوشنبه 23 آبان ماه بار دیگر میزبان عرضه 584 دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی به عنوان دو محصول پرطرفدار گروه بهمن خواهد بود.
2- کارشناسان بازار اوره معتقدند؛ ذخیره بالای گاز در مخازن اروپا و کاهش قیمت گاز توانسته روند بازار اوره را کاهشی کند، با این حال ممکن است نوسانات گاز مخازن اروپا به تغییر روند قیمت گاز و به نفع بازار اوره ختم شود
3- قیمت اوره پتروشیمی‌های پردیس، شیراز و کرمانشاه در هفته جاری توسط هلدینگ پارسیان 515 دلار در هر تن فوب اعلام شده که نسبت به هفته قبل کاهش یافته است.
4- فردا سه شنبه هفدهم آبان ماه سال جاری مجمع فوق العاده دو صندوق پرچالش پالایش یکم و دارایکم بازار سهام برگزار می‌شود.
5- شرکت سیمان تهران با نماد ستران از برنامه افزایش سرمایه 871 درصدی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی خبر داد.
6- ایران و ارمنستان در اول نوامبر برای دو برابر کردن حجم واردات گاز ارمنستان از ایران به توافق رسیدند. ایران گاز خود را در ازای برق به ارمنستان صادر می‌کند.
7- بانک مرکزی از عرضه اولیه اوراق سکه بهار آزادی در روز سه‌شنبه (17 آبان) در بورس کالای ایران خبر داد.
8- دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان، تحقق صادرات 6 میلیارد دلاری قطعات و لوازم‌یدکی خودرو که در افق 1404 به آن اشاره شده را تحقق‌پذیر برشمرد
9- با توجه به عدم رفع ابهام، تعلیق نماد معاملاتی استقلال به استناد تبصره 1 ماده مذکور حداکثر تا تاریخ 1401/08/29 ادامه می‌یابد.
10- امروز و در پایان معاملات بازار سرمایه رکورد ورود پول حقیقی در سال 1401 شکسته شد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد