حاشیه‌های امروز بورس 11 اسفند 99 / فولادی‌ها از شدت افت شاخص کل بورس کم کردند

حاشیه‌های امروز بورس 11 اسفند 99 / فولادی‌ها از شدت افت شاخص کل بورس کم کردند

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با افتی 0٫33 درصدی در سطح یک میلیون و 181 هزار واحدی قرار گرفت. نمادهای فولادی امروز با معاملات مثبت خود از شدت افت شاخص کل کم کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با افتی 0٫33 درصدی و قرار گرفتن در سطح یک میلیون و 181 هزار واحدی به کار خود پایان داد. بیشترین تاثیر منفی را در این افت سه نماف فملی، شستا و خودرو داشتند. این در حالی بود که افت شاخص کل هم‌وزن نیز 0٫23 درصد بود.

در معاملات امروز بازار سهام که در آن ارزش کل معاملات 5٫5 هزار میلیارد تومان بود، سه نماد فولاد، فخوز و اپال بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند اما نتوانستند مانع از افت شاخص شوند. امروز اوضاع بازار فرابورس بهتر بود و شاخص کل این بازار در نهایت 5 واحد مثبت شد. آریا، زاگرس و شغدیر در این بازار بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص داشتند.

همچنین سه گروه فلزات اساسی، فراورده نفتی و بانکها برترین گروه‌های صنعتی بودند و مجموع معاملات این سه گروه بیش از 1٫5 هزار میلیارد تومان بود. دو صندوق دولتی پالایشی و دارا یکم نیز پرمعامله‌ترین نمادهای بورسی بودند.

مهمترین اتفاقات امروز بورس را در این ویديوی ببینید:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد