سورپرایز در بازار خودرو / قیمت‌ها برگشت/ قیمت جدید پراید چقدر شد؟

سورپرایز در بازار خودرو / قیمت‌ها برگشت/ قیمت جدید پراید چقدر شد؟

هرچند با توجه به اخبار اخیر درباره احتمال آزادسازی واردات خودرو، فعالان این بازار در انتظار کاهش قیمت بودند اما روز گذشته روند قیمت‌ها برگشت و انواع خودروها گران شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز، پس از وعده جهش تولید در خودرو و افزایش میزان تولید سالانه به سه میلیون دستگاه، دو خودروساز بزرگ دولتی هم از کاهش قابل توجه تعداد خودروهای معوق خود خبر دادند. با این حال طبق اعلام سازمان بازرسی هنوز هم 140 هزار خودرو ناقص در پارکینگ این خودروسازان وجود دارد. با این حال آنها همچنان سیاست پیش‌فروش خودرو را اجرا می‌کنند تا طبق ادعای خود به تنظیم بازار کمک کنند.

از سوی دیگر با توجه به اخبار اخیر درباره احتمال آزادسازی واردات خودرو، فعالان این بازار در انتظار کاهش قیمت بودند اما روز گذشته روند قیمت‌ها برگشت و انواع خودروها گران شدند.

طبق گزارش دو سایت موج و جی‌پلاس قیمت پراید 111 با یک میلیون تومان افزایش به 152 میلیون تومان رسیده و حتی باشگاه خبرنگاران جوان این قیمت را کمی بالاتر و معادل 153 میلیون تومان اعلام کرده است.

پراید 131 معادل 137 میلیون تومان، پراید 132 معادل 132 میلیون تومان، پراید 151 معادل 145 میلیون تومان و پراید 151 پلاس مدل 1400 معادل 160 میلیون تومان گزارش شده است.

قیمت تیبا نهایتا 169 میلیون تومان، قیمت ساینا حداکثر 180 میلیون تومان، قیمت کويیک نهایتا 227 میلیون تومان، قیمت شاهین 385 میلیون تومان گزارش شده است. قیمت انواع پژو را هم در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان قیمت خودروهای خارجی را هم به شرح زیر گزارش داده است:

آخرین قیمت‌ها پیش از شروع بازار دیروز را در گزارش قیمت خودرو 4 مهر 1400 می‌توانید مشاهده کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد