سنگین ترین صف های خرید و فروش / کاهش نسبی فشار فروش در بازار

سنگین ترین صف های خرید و فروش / کاهش نسبی فشار فروش در بازار

خالص سفارشات فروش سهام به 260میلیارد تومان می‌رسد. «سرمایه‌گذاری‌های استانی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف ثقزوی به 5.3درصد کل تعداد سهام آن می رس...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینهانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 185میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 445میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به 260میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «دپارسح»، «وبرق» و «ثقزوی» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام حق تقدم شرکت پارس دارو 40میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. تقاضا نیز در صفوف خرید «کدما»، «خاور» و «وخارزم» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 130میلیارد تومان (70درصد کل) و 10صف فروش برتر 210میلیارد تومان (47درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در چهار نماد و حجم صف‌های فروش در 14نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین (ثقزوی) به 5.3درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«سرمایه‌گذاری‌های استانی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش 60میلیارد تومان است و پس از آن گروه «مواد و محصولات دارویی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن 45میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «استخراج کانه‌های فلزی» با تقاضای خرید 35میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد