چرا بورس سبز شد؟/ فاصله شاخص کل از منفی‌ها

چرا بورس سبز شد؟/ فاصله شاخص کل از منفی‌ها

بر خلاف انتظار، بازار سهام امروز کار خود را مثبت آغاز کرد و در میانه نیز شاخص کل با بیش از 4000 واحد رشد سرانجام وارد کانال یک میلیون و 341 هزار واحد شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز،بر خلاف انتظارها بازار سهام امروز کار خود را مثبت آغاز کرد. شاخص کل بازار سهام در میانه با بیش از 4000 واحد رشد سرانجام وارد کانال یک میلیون و 341 هزار واحد شده است. ارزش معاملات در نیمه بازار خود را به 1300 میلیارد تومان رسانده است. به نظر می‌رسد بورس امروز با رشد ملایم و حجم معاملات پایین به کار خود پایان دهد.

پیمان حدادی، کارشناس بازار سهام در این خصوص گفت: با توجه به ثبات قیمت دلار بالای عدد 30 هزار تومان و همچنین کاهش قیمتی که طی روزهای گذشته در سهام داشتیم بازار امروز مثبت بود.

وی اظهار کرد: قیمت اکثر سهم‌ها به کف حمایتی رسیده است. انتظار می‌رفت بازار امروز کار خود را با افزایش عرضه به پایان برساند. اما همه این عوامل باعث شد امروز با افزایش تقاضا روبه‌رو باشیم. البته باید توجه داشت که ارزش معاملات پایین بسیار مشهود است. به همین دلیل قیمت‌های پایانی رشد محسوسی ندارند.

حدادی عنوان کرد: باید دید بازار سهام در نیمه دوم امروز به چه شکل خواهد بود اما به نظر می‌رسد بورس از منفی‌ها فاصله گرفته است.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد