یادداشت اقتصادی| "پرسونال برندینگ" با جیب ملت

یادداشت اقتصادی| "پرسونال برندینگ" با جیب ملت

این روزها شاهد استفاده ابزاری برخی روسای سازمان‌ها و نهادها از امکانات مجموعه تحت امر خود به منظور پرسونال برندینگ است. به بیان دیگر، وظیفه روابط عمومی در ارتباط با رسانه‌ها به سمت برندسازی برای چهره‌های شاخص سازمان مربوطه‌شان تغییر جهت داده است .
این روزها شاهد استفاده ابزاری برخی روسای سازمان‌ها و نهادها از امکانات مجموعه تحت امر خود به منظور پرسونال برندینگ است. به بیان دیگر، وظیفه روابط عمومی در ارتباط با رسانه‌ها به سمت برندسازی برای چهره‌های شاخص سازمان مربوطه‌شان تغییر جهت داده است .

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد