پایان بورس امروز 24 شهریور / خودرویی‌ها بهتر از دیگر گروه‌های بورسی

پایان بورس امروز 24 شهریور / خودرویی‌ها بهتر از دیگر گروه‌های بورسی

امروز شاخص کل بورس امروز با 8665 هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و 488 هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز شاخص کل بورس امروز با 8665 هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و 488 هزار واحد قرار گرفت. همچنین شاخص هم‌وزن هم امروز با 1449 واحد منفی در محدوده 450 هزار واحد قرار گرفت.

در پایان بازار امروز ارزش کل معاملات به پنج هزار و 565 میلیارد تومان رسید و این رقم نسبت به چند هفته گذشته کاهش چشمگیری را داشته است. هفته گذشته ارزش معاملات تا 14 هزار میلیارد تومان هم رسیده بود اما روند اصلاحی یک هفته گذشته مانع از روند صعودی ارزش معاملات شد.

در بازار امروز بیشتر نمادها افت قیمت را تجربه کردند این مساله فقط برای گروه‌های بزرگ بازار نبود و گروه‌های کوچک هم با روندی منفی به کار خودشان پایان دادند.

گروه فلزات اساسی، شیمیایی‌ها و بانک‌ها امروز با تحرکات ناامید کننده‌ای بودند و در پایان بازار هم بیشتر نمادهای این گروه‌ها قرمزپوش به کار خودشان پایان دادند. در این میان گروه خودرویی اما روند مثبت‌تری را داشت و عمده نمادهای این گروه با تحرکات مثبت به کار خودشان پایان دادند.

امروز ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از پنج هزار و 695 هزار میلیارد تومان رسید. همچنین حدود 415 میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی و رشد بیش از سه درصد 118نماد و افت بیش از سه درصد 159نماد اتفاق افتاد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد