زمان واریز سود نقدی سهامداران فولاد خوزستان اعلام شد

زمان واریز سود نقدی سهامداران فولاد خوزستان اعلام شد

سهامداران حقیقی نماد بورسی فخوز (فولاد خوزستان)، از تاریخ 20 مرداد می‌توانند از طریق سامانه سجام سود نقدی سال مالی 99 خود را دریافت کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، مجمع عادی سالیانه نماد فخوز (شرکت فولاد خوزستان) در روز چهارشنبه مورخ 6 تیر ماه 1400 ساعت 9 صبح، به آدرس اهواز – کیلومتر 10 جاده اهواز بندر امام خمینی (ره) -شرکت فولاد خوزستان برگزار می‌شود.

سهامدارانی که در تاریخ مجمع سهامدار این شرکت باشند؛ طبق اطلاعیه ذیل که امروز 31 خرداد 1400 منتشر شده، سود نقدی خود را دریافت خواهند کرد.

1- سهامداران حقیقی دارای کد سجام: سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند، از تاریخ 20 مرداد ماه 1400 به بعد از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، به شماره حساب بانکی معرفی شده در سامانه سجام واریز می‌شود. توصیه می‌شود، سهامدارانی که تاکنون در سامانه سجام ثبت نام نکرده‌اند؛ نسبت به ثبت‌نام در سامانه فوق اقدام کنند.

2- سهامداران حقیقی غیر سجامی و دارندگان مطالبات سنواتی سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت‌نام نکرده‌‎اند یا سهامدارانی که سود مصوب مجمع سنوات گذشته را دریافت نکرده‌اند: این افراد می‌توانند از تاریخ20 مهر 1400 به بعد با مراجعه حضوری به هر یک از شعب بانک تجارت در سراسر کشور و با ارايه کارت ملی و اعلام کد بورسی، نسبت به دریافت سود خود اقدام کنند.

3- سهامداران حقوقی مساوی و کمتر 50 میلیون سهم: سود این افراد از تاریخ 20 مهر 1400 به بعد از طریق بانک تجارت پرداخت می‌شود.

4- سهامداران حقوقی بیشتر از 50 میلیون سهم: سود این افراد بر اساس مفاد ماده 240 اصلاحیه قانون تجارت از تاریخ 20 مهر 1400 با هماهنگی قبلی به حساب اعلام شده از سوی سهامداران مذکور واریز خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آخرین اخبار حوزه بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد