افزایش سودآوری «جم پیلن» در گزارش 9ماهه

افزایش سودآوری «جم پیلن» در گزارش 9ماهه

شرکت پلی پروپیلن جم در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای 9ماهه از رشد 49درصدی سود آوری نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت پلی پروپیلن جم در صورت های مالی منتهی به 30آذر 1399 مقدار فروش پلی پروپیلن تولیدی را در گزارش 9 ماهه 203هزارتن اعلام کرد که حدود 3 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است.

"جم پیلن" نرخ فروش محصولات در 9ماهه 201میلیون و 681هزار و 813ریال به ازای هر تن بوده که معادل دلاری آن یک هزار و 35دلار است. همچنین مبلغ فروش شرکت در گزارش 9ماهه 41هزار و 123میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 74درصد رشد فروش داشته است.

سود ناخالص این شرکت تا پایان آذر 14هزار و 726میلیارد ریال بوده و نسبت به 9ماهه پارسال رشد 107درصد رشد داشته است. «جم پیلن» در 9 ماهه امسال به ازای هر سهم 6هزار و 3ریال سود ساخت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 49درصد رشد داشته است.

اهداف اعلام شده این شرکت شامل توسعه بازار، تنوع تولید محصولات و گریدهای متفاوت بهداشتی و درمانی باتوجه به نیاز فعلی بازار تولیدکنندگان محصولات دارویی کشور، تامین کامل بازارهای داخلی باتوجه به اعلام مقامات کشور و نوآوری در تولید محصولات جدید و تغییر جهت کاهش هزینه در تولید محصولات موجود است.

این شرکت در حال بررسی امکان سرمایه گذاری در سهام سایر شرکت های مرتبط با عملیات پتروشیمی و با کسب کرسی هیات مدیره است تا در جهت استفاده بهینه از منابع نقدینگی شرکت، ادامه پیگیری قرارداد با شرکت های خارجی جهت تولید کامپاند و سایر مشارکت ها برای ورود به بازارهای صنایع پایین دستی را مهیا سازد. از سوی دیگر امکان سرمایه گذاری در خرید شرکت های تولیدکننده صنایع بسته بندی مانند فیلم و شرینک در جهت خودکفایی در زنجیره کامل تولید و بسته بندی محصولات شرکت را بررسی می کند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد