تغییر سبد تغذیه در بریتانیا برای مقابله با هزینه‌های زندگی

تغییر سبد تغذیه در بریتانیا برای مقابله با هزینه‌های زندگی

نیمی از بریتانیایی‌ها عادت‌های خرید غذا را برای مقابله با بحران هزینه‌های زندگی تغییر می‌دهند.

به گزارش ایسنا، بر اساس داده‌های نظرسنجی منتشر شده امروز چهارشنبه، تقریبا نیمی از بریتانیایی‌ها در حال تغییر آنچه برای تغذیه خانواده‌هایشان می‌خرند، در تلاش برای عبور از بحران وخیم‌تر هزینه‌های زندگی هستند.

تحقیقات نشان داد که 46 درصد از مردم عادت‌های خرید خود را تغییر می‌دهند؛ 30 درصد گوشت کمتر و 13 درصد میوه و سبزی کمتری می‌خرند. همچنین، 24 درصد از خریدارانی که در حال خرید و فروش هستند، محصولاتی با کیفیت پایین‌تر را انتخاب می‌کنند.

تحقیقات همچنین نشان داد، از زمانی که مجوز علامت کیفیت Red Tractor اولین شاخص اعتماد خود را در سال گذشته منتشر کرد، اعتماد به مواد غذایی در بریتانیا 8 درصد و اعتماد به سوپرمارکت‌ها 20 درصد کاهش یافته است.

بر اساس گزارش رویترز، این تحقیق نشان داد که مردم بر این باورند که برگزیت بر غذا تاثیر می‌گذارد، به طوری که 26 درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که احساس می‌کنند کیفیت غذا در بریتانیا در دو سال گذشته کاهش یافته است. علاوه بر این، 43 درصد از مصرف‌کنندگان بر این باورند که معاملات تجاری جدید استانداردهای مواد غذایی را در بریتانیا بیشتر کاهش می‌دهد.

داده‌های صنعت نشان داد که تورم مواد غذایی بریتانیا در چهار هفته منتهی به 10 جولای به 9.9 درصد رسید و 454 پوند (545 دلار) به صورت‌حساب‌های سالانه بریتانیایی‌ها اضافه کرد. بر اساس برخی پیش بینی‌ها، تورم موادغذایی می‌تواند در تابستان امسال به 15 درصد و در اوایل سال آینده به 20 درصد برسد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد