معرفی تبلت جدید سامسونگ + قیمت / قیمت گوشی موبایل امروز 27 آذر

معرفی تبلت جدید سامسونگ + قیمت / قیمت گوشی موبایل امروز 27 آذر

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیايومی در بازار امروز شنبه 27 آذر 1400 را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت سامسونگ در هفته گذشته از تبلت جدید در سری Tab A با نام Galaxy Tab A8 رونمایی کرده که از یک صفحه‌نمایش 10٫5 اینچی بزرگ بهره می‌برد. تبلت‌های سری Tab A سامسونگ از مشخصات میانه رو به پایینی برخوردار بوده و برخلاف تبلت‌های پیشرفته Tab S قیمت‌های کاملا مناسب‌تری را نیز ارايه می‌کنند.

در این سری تا به امروز مدل‌های متنوعی با اندازه‌های 7، 8، 9٫7، 10٫1 و 10٫4 اینچی ارايه شده و Tab A8 10.5 را می‌توان بزرگ‌ترین تبلت حاضر در این خانواده دانست. A8 10.5 به‌رغم تعلق به رده پایین بازار مشخصات نسبتا مناسب و قابل‌قبولی را با یک قیمت رقابتی ارايه می‌کند.

طراحی Galaxy Tab A8 همان‌چیزی که می‌توان از یک تبلت میانی رو به پایین انتظار داشت؛ صفحه‌نمایش بخش بزرگی از روی دستگاه را پوشانده و در دورتادور آن نیز ظاهرا از حاشیه‌های یک‌اندازه‌ای استفاده شده است.

در پشت تبلت در نمای افقی بالا یک حاشیه باریک (ظاهرا با جنس متفاوت برای قرارگیری آنتن‌های ارتباطی) دیده می‌شود و تک دوربین اصلی و نشان سامسونگ نیز دیگر موارد حاضر در این قسمت را تشکیل می‌دهند.

Galaxy Tab A8 جدید با سیستم‌عامل اندروید 11 و رابط کاربری OneUI 3.1.1 تا پایان دسامبر 2021 به بازارهای اروپایی عرضه شده و مطابق قیمت‌های اعلام شده در سایت هلندی سامسونگ با قیمت 229 یورو (حدود هفت میلیون و 350 هزار تومان) برای نسخه پایه به‌فروش می‌رسد.

حضور این تبلت در بازارهای آمریکا و دیگر مناطق نیز برای ماه ژانویه زمان‌بندی شده اما هنوز از قیمت دستگاه در این مناطق، خبری در دست نیست.(منبع: مرجع موبایل ایران)

 

قیمت موبایل امروز 27 آذر

در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است.

البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد.

تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

آخرین اخبار بازارهای مختلف را در صفحه بازار تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد