خبر مهم برای سهامداران سمگا،تپکو و فولای / افزایش سرمایه کدام نماد بیشتر است؟

خبر مهم برای سهامداران سمگا،تپکو و فولای / افزایش سرمایه کدام نماد بیشتر است؟

براساس آخرین خبرهای منتشر شده در سایت کدال برخی از شرکت‌های بورسی تصمیم به افزایش سرمایه گرفتند. همچنین برخی دیگر هم مجامع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار کردند و سودهای تقسیمی را بر اساس عملکرد شرکت‌ها محاسبه کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز، براساس آخرین خبرهای منتشر شده در سایت کدال برخی از شرکت‌های بورسی تصمیم به افزایش سرمایه گرفتند. همچنین برخی دیگر هم مجامع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار کردند و سودهای تقسیمی را بر اساس عملکرد شرکت محاسبه کردند.

شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد(فولای) افزایش سرمایه خود را از محل سود انباشته به مبلغ 33 میلیارد تومان می‌دهد. همچنین شرکت صنعتی بهشهر(غبشهر) هم افزایش سرمایه 766 درصدی خود را از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی می‌دهد.

شرکت درازک هم افزایش سرمایه 136 درصدی خود را از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور انجام مخارج سرمایه‌ای جهت ایجاد و خرید دارایی‌های ثابت مشهود و تامین سرمایه در گردش به مبلغ 121 میلیارد تومان می‌دهد.

شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو(تپکو) هم در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده این شرکت به ازای هر سهم این شرکت سودی را تقسیم نکرد. همچنین شرکت پست پیشگامان بادپا(پپارسی) در مجمع این شرکت به ازای هر سهم شش ریال سود تقسیم کرد.

شرکت بانک قرض الحسنه رسالت(وسالت) هم در مجمع عمومی عادی سالیانه خود به ازای هر سهم 62 ریال سود تقسیم کرد.

شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر (سغدیر) در مجمع این شرکت به ازای هر سهم 114 تومان سود نقدی تقسیم کرد.

مجمع شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران(سمگا) با افزایش سرمایه 122 درصدی از محل سود انباشته و اندوخته شرکت موافقت کرد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد