بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس (14فروردین)/ ورود حقیقی‌ها تنها به 9نماد!

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس (14فروردین)/ ورود حقیقی‌ها تنها به 9نماد!

افراد حقیقی در بورس امروز 680میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه محصولات شیمیایی و همچنین سهام شیران ب...

اقتصاد آنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود 680میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد دو هزار و 500میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 34درصد یعنی و 850میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان 27درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «فلزات اساسی» و «استخراج کانه‌های فلزی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «سایر محصولات کانی غیرفلزی» و «فعالیت مهندسی، تجزیه، تحلیل و آزمایش فنی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «شیران»، «اپال» و «فولاد» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «رانفور»، «کخاکح» و «فاراک» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران حدود 35میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی خدمات انفورماتیک با برتری حدود 5میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 9نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 134نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 30میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 670میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد