کلیت بورس در صف‌های فروش / زور فملی به عرضه‌ها نرسید!

کلیت بورس در صف‌های فروش / زور فملی به عرضه‌ها نرسید!

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل تحت تاثیر تقاضای زیاد در نمادهای فملی و شستا مثبت شد اما فشار عرضه در کلیت بازار شاخص را دوباره منفی کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در حالی که پیش‌بینی می‌شد بایدن در سخنرانی شب گذشته موضع خود را در رابطه با ایران مشخص کند اما هیچ حرفی در رابطه با بازگشت به برجام نزد. این در حالی است که پیش از این گفته شده بود که بایدن احتمالا در کنفرانش امنیتی مونیخ به صورت رسمی اعلام می‌کند که به برجام برمی‌گردد.

از سوی دیگر همچنان تاکید بایدن برای بازگشت به برجام این احتمال را ایجاد کرده است که قیمت دلار کاهشی شود و از طرفی قیمت‌های جهانی مانند مس و نفت به طرز چشم‌گیری افزایش یافته ولی بازار سهام واکنش خاصی به این افزایش قیمت نداشت.

کارشناسان عقیده دارند روند معاملات این هفته از بازار سهام متعادل خواهد بود و ولید هلالات، کارشناس بازار سرمایه معتقد است که روند صعودی بازار سهام بعد از مشخص شدن خروج یا توافق ایران بر سر موضوع پروتکل‌های الحاقی شروع خواهد شد و در ایام عید نیز ادامه خواهد داشت.

در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهای فملی و شستا تقاضای زیادی داشتند اما عرضه در کلیت بورس مانع شد تا شاخص کل مثبت بماند.

این در حالیست که شاخص‌ هم‌وزن در جریان معاملات امروز روندی صعودی دارد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد