عملکرد ماهانه داده گستر عصر نوین / های وب 228میلیارد تومان درآمد کسب کرد

عملکرد ماهانه داده گستر عصر نوین / های وب 228میلیارد تومان درآمد کسب کرد

شرکت داده گستر عصر نوین در تیر ماه سال جاری بیش از 228میلیارد تومان درآمد کسب نمود که نسبت به ماه گذشته 34درصد افزایش داشته اما در مقایسه با متوسط 12ماه منتهی به...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین – هانا پاکمند؛ شرکت داده گستر عصر نوین در تیر ماه سال جاری از ارايه خدمات « خدمات عمده فروشی پروانه FWA و استفاده از امکانات توسط سایر شرکت‌های دارنده پروانه» بیش از 110میلیارد تومان درآمد کسب نمود. که با اختصاص 49درصد از درآمد کل به خود، بیشترین سهم در درآمد شرکت داشته است. این رقم نسبت به ماه گذشته 16درصد افزایش داشته  و در مقایسه با متوسط 12ماه منتهی به خرداد 1400، بیش از 382درصد جهش یافته است.

های‌وب بیش از 42میلیارد تومان درآمد از بخش «ارايه خدمات عمومی اجباری در مناطق روستایی» کسب نمود که 18درصد از کل درآمد بدست آمده است. این رقم نسبت به متوسط 12ماه منتهی به خرداد 1400، بیش از چهار درصد کاهش یافته است. پس از آن «درآمد حاصل از فروش تجهیزات سمت مشترکین» با اختصاص 40میلیارد تومان به خود در رده دوم قرار گرفت که افزایش 33درصدی نسبت به ماه گذشته برای خود ثبت کرده است.

 همچنین شرکت داده گستر عصر نوین بیش از 25میلیارد تومان از بخش «درآمد حاصل از ارايه خدمات پروانه FCP» و هشت میلیارد تومان از بخش «درآمد حاصل از ارايه خدمات پروانه TRUNK» خود کسب کرد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد