افزایش تسهیلات خرید برای بازنشستگان به 2 میلیون تومان

افزایش تسهیلات خرید برای بازنشستگان به 2 میلیون تومان

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش تسهیلات خرید برای بازنشستگان به رقم 2 میلیون تومان در سال جاری خبر داد.


به گزارش بورس نیوز، محمود مرتضایی فرد،مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری  از انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری با شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ از آغاز سال 1400 به مدت یک سال خبر داد و اظهار کرد: حق بیمه تکمیلی به ازای هر نفر مبلغ 300000 ریال بدون افزایش نسبت به سنوات قبل برای مشمولین بیمه تکمیلی درمان در نظر گرفته شده است.

وی مهلت حذف و اضافه بیمه تکمیلی درمان در قرارداد سال 1400 را تا سه ماه از تاریخ 1400/01/01 تا 1400/03/31 اعلام کرد و افزود: پس از پایان مهلت مشخص شده امکان حذف و اضافه در سایت صندوق امکان پذیر نخواهد بود. همچنین در قرارداد بیمه تکمیلی درمان سال 1400 هیچ گونه استرداد حق بیمه مکسوره در خصوص حذف بیمه شده مورد نظر امکان پذیر نخواهد بود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین از اجرای مرحله چهارم تسهیلات خرید کالا از فروشگاه‌های رفاه از ابتدای فروردین‌ماه 1400 خبر داد خاطرنشان کرد: در مرحله چهارم، مبلغ 20 میلیون ریال در کارت حقوق بازنشستگان شارژ می‌شود که با استفاده از آن می‌توانند تا پایان اردیبهشت‌ماه، کالا‌های مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های رفاه تهیه کنند.

وی با بیان اینکه بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که خالص دریافتی آن‌ها حداقل 20 میلیون ریال است، می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شوند، افزود: بازپرداخت این تسهیلات در چهار قسط ماهانه و با کارمزد 2 درصد از حقوق استفاده‌کنندگان کسر خواهد شد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد