قیمت مسکن در اطراف تهران / کدام مناطق افزایش قیمت داشتند؟

قیمت مسکن در اطراف تهران / کدام مناطق افزایش قیمت داشتند؟

با توجه به اطلاعات و قیمت‌ها موجود در بازار مسکن تهران، برای خرید خانه در اطراف تهران چقدر هزینه لازم است؟ لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از محلات اطراف تهران به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بنا بر اطلاعات و قیمت‌ها در بازار مسکن تهران و آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، لیستی از متوسط نرخ فروش مسکن در برخی از مناطق اطراف تهران به دست آمده است.

متوسط قیمت خرید مسکن در پرند در یک هفته گذشته شش میلیون تومان ثبت شده است که در تاریخ ششم تیر متوسط قیمت خرید مسکن در پرند 5٫9 میلیون تومان بوده است.

با توجه به قیمت خرید خانه در ورامین، در تاریخ ششم تیر متوسط قیمت 7٫9 میلیون تومان و در هفته گذشته 8٫9 میلیون تومان ثبت شده است و در مدت تقریبا 20 روز حدود یک میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

شهر قدس و اندیشه مناطقی هستند که متوسط قیمت خرید مسکن در این مناطق در کانال 10 میلیون تومان ثبت شده است.

متوسط قیمت خرید خانه در شهریار در تاریخ ششم تیر 10٫2 میلیون تومان اعلام شده بود اما در یک هفته گذشته به 11 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

شهر قرچک که در جدول زیر با متوسط قیمت 8٫1 میلیون تومان ثبت شده است، در ششم تیر با متوسط قیمت 12٫2 میلیون تومان اعلام شده بود.

در بین مناطق موجود در جدول زیر، رودهن با قیمت 11٫9 میلیون تومان و پردیس با قیمت 12٫1 میلیون تومان از دیگر مناطق برای خرید خانه گران قیمت‌تر هستند. پردیس در ششم تیر با متوسط قیمت 11٫4 میلیون تومان ثبت شده بود.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق اطراف تهران را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در 10 روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

مطالعه بیشتر: خانه‌دار شدن در اطراف تهران چقدر بودجه لازم دارد؟ / شهریار متری 10 میلیون تومان

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد