مهم‌ترین اخبار کدال برای بورس امروز / افزایش سرمایه 377 درصدی یک شرکت بورسی

مهم‌ترین اخبار کدال برای بورس امروز / افزایش سرمایه 377 درصدی یک شرکت بورسی

با توجه به روند بازار سهام در هفته گذشته کدام اخبار بورسی در تحرکات بازار سهام در اولین روز معاملاتی هفته آخر شهریور ماه موثر هستند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، هفته گذشته بازار سهام با اصلاح نمادهای شاخص‌ساز مواجه شد و شاخص کل تا محدوده یک میلیون و 526 هزار واحد افت را تجربه کرد. حالا گمانه‌‍‌هایی از سمت کارشناسان بازار سرمایه وجود دارد که روند اصلاحی در بازار با سرعت کندتری ادامه پیدا می‌کند و احتمالا در هفته جاری نمادهای کوچک بازار و تک سهم‌ها پیشتاز باشند.

هفته گذشته دو عرضه اولیه جدید راهی بازار سهام شدند. کیمیاتک و فجهان دو نمادی هستند که از امروز در بازار معامله می‌شوند و به عنوان بزرگترین عرضه اولیه امسال شناخته می‌شوند. کارشناسان بازار سهام بر خلاف رویه قبل که با عرضه جدید بازار سهام، با فشار فروش رو به رو می‌شد درباره این دو عرضه اولیه نظر دیگری داشتند و معتقد بودند در روز قبل از عرضه بازار با فشار فروش کمتری نسبت به قبل مواجه می‌شود و سهامداران با هیجان کمتری اقدام به فروش سهم‌های خود می‌کنند.

امروز هم به نظر می‌رسد فشار فروش در بازار کمتر شود و تحرکات مثبت بازار بیشتر از منفی باشد. اما مهم‌ترین اخبار سایت کدال برای بورس امروز کدام خبرها هستند؟

_ شرکت سرمایه‌گذاری سلیم(سلیم) افزایش سرمایه 93 درصدی خود را از محل سود انباشته به مبلغ 150 میلیارد تومان می‌دهد.

همچنین شرکت کارخانجات پلاسکوکار سایپا(پلاسک) افزایش سرمایه 60 درصدی خود را از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به مبلغ 54 میلیارد تومان می‌دهد.

_شرکت پارس سویچ(بسویچ) هم افزایش سرمایه 377 درصدی این شرکت را به مبلغ 754 میلیارد تومان از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها می‌دهد.

_ شرکت پست پیشگامان بادپا( پپارسی) در مجمع عمومی عادی سالیانه به ازای هر سهم این شرکت هیچ سودی را تقسیم نکرد.

_ شرکت پارس فولاد سبزوار(فسبزوار) افزایش سرمایه 399 درصدی خود را از محل مطالبات و آورده نقدی به مبلغ 399 میلیارد تومان می‌دهد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد