بیشترین ارزش معاملات سهام (2تیر) / مجموع ارزش معاملات پس از چهار ماه به بیش از 6هزار میلیارد رسید

بیشترین ارزش معاملات سهام (2تیر) / مجموع ارزش معاملات پس از چهار ماه به بیش از 6هزار میلیارد رسید

امروز معامله‌گرها 270میلیارد تومان سهام سایپا خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و 3.9درصد از کل سهام رادیاتور...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود 6هزار و 270میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خساپا»، «فولاد»، «فملی»، «شپنا» و «خودرو» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در آخرین روز هفته معادل 270میلیارد تومان سهام سایپا دست به دست شد، فولاد مبارکه اصفهان پس از معاملاتی به ارزش 260میلیارد تومان دوم شد و سهام ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام سیمان فارس و خوزستان (سفارس) پس از بازگشایی 10درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام نوش‌ مازندران‌ (غنوش) با افت 10درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که 970میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات 900میلیارد تومانی دوم شد و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 3.9درصد از کل سهام رادیاتور ایران‌ (ختور) معامله شد، 10نماد برتر سهم 31.9درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در 12سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 29نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد