بیشترین ارزش معاملات سهام (14مهر1400) / ارزش معاملات با رشد 6درصدی همراه شد

بیشترین ارزش معاملات سهام (14مهر1400) / ارزش معاملات با رشد 6درصدی همراه شد

در بورس امروز امروز معامله‌گرها 310میلیارد تومان سهام شپنا خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فرآورده‌های نفتی تعلق داشت و 4.4درصد از کل...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و 950میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شپنا»، «کالا»، «شتران»، «فرابورس» و «برکت» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در پنجمین روز هفته معادل 310میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، بورس کالای ایران پس از معاملاتی به ارزش حدود 220میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت تهران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام تولید خاک نسوز استقلال (کباده) با رشد 132.6درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فرآورده‌های نفتی» تعلق داشت به طوری که 770میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات 715میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 4.4درصد از کل سهام کباده معامله شد، 10نماد برتر سهم 25.7درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در 6سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 43نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد