تحلیل سدور امروز 17 آبان 1401 | اولین هدف سدور کجاست؟

تحلیل سدور امروز 17 آبان 1401 | اولین هدف سدور کجاست؟

امروز قصد داریم تا به بررسی سهام سدور به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد سدور در روزهای آینده بورس است.

به گزارش نبض بورس، امروز قصد داریم تا به بررسی سهام سدور به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد سدور در روزهای آینده بورس است.

شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش سدور نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد.

تحلیل سدور امروز 17 آبان 1401
سدور در دو سال گذشته با کاهش قیمت در یک ساختار اصلاحی بصورت یک زیگزاگ منظم که با حروف ABC مشخص شده، همراه بوده است. قیمت از سال گذشته وارد یک روند جدید صعودی شده است که به نظر می‌رسد قیمت درون یک کانال صعودی در حال رشد است. منحنی RSI در روز‌های گذشته موفق به شکست خط روند نزولی خود در کوتاه مدت شده است و این اتفاق در نمودار قیمت دیروز محقق شد. از سویی دیگر واگرایی مثبت ایجاد میان نمودار قیمت و اندیکاتور RSI در رزو‌های گذشته باعث تغییر روند در سهم شده است. با این وصف به نظر می‌آید که تارگت اول سهم روی فیبوی 0.23 اصلاح اخیر در 870 تومان در دسترس قرار دارد، اما قبل از آن قیمت باید موفق به عبور از سد خط میانی کانال صعودی شود. از طرفی دیگر در یک سناریوی خوش بینانه سهم می‌تواند تا سقف کانال صعودی در 1050 تومان نیز رشد کند.
خلاصه تحلیل تکنیکال سدور
حمایت اول: 590 تومان
حمایت دوم: 550 تومان
نوع حمایت: حمایت داینامیک کف کانال صعودی
نوع الگو: الگوی اصلاح ABC
وضعیت اندیکاتور RSI: روند نزولی RSI شکسته شده است
واگرایی: واگرایی مثبت میان نمودار قیمت و RSI
مقاومت اول: 870 تومان
مقاومت دوم: 1,050 تومان

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد