قیمت مسکن در مناطق گران تهران / کاهش قیمت مسکن در ولنجک

قیمت مسکن در مناطق گران تهران / کاهش قیمت مسکن در ولنجک

بنا بر اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار، لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق گران قیمت تهران به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس داده‌های دریافتی از سایت دیوار و قیمت مسکن در برخی از مناطق تهران، لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق تهران را مشاهده می‌کنید.

بر اساس تغییرات ثبت شده در روند قیمت خرید مسکن در بین مناطق زیر، اقدسیه در طول سک هفته گذشته حدود 23 درصد افزایش قیمت خرید مسکن را ثبت کرده است.

قیمت هر متر خرید مسکن در منطقه ولنجک که در هفته گذشته به کانال 100 میلیون تومان رسیده بود، در طول هفته کذشته حدود پنج درصد کاهش قیمت داشت و متوسط قیمت هر متر مربع آپارتمان در این منطقه به 99 میلیون تومان رسید و کانال 100 میلیون تومانی را از دست داد.

کدام مناطق با کاهش قیمت همراه بودند؟

با توجه به کاهش قیمت مسکن در ولنجک، مناطق الهیه، دروس و زعفرانیه دیگر مناطقی هستند که طی هفته گذشته با کاهش قیمت خرید مسکن همراه بودند.

قیطریه، جردن، شهرک غرب و سعادت‌آباد مناطقی هستند که قیمت مسکن در این مناطق در کانال 70 میلیون تومان معامله می‌شود. هرکدام از این مناطق از فهته گذشته تا امروز با افزایش قیمت مسکن همراه بودند.

هر متر مربع آپارتمان در پاسداران 68 میلیون تومان، قیطریه 70 میلیون تومان، جردن 72 میلیون تومان، شهرک غرب 76 میلیون تومان، سعادت آباد 78 میلیون تومان، دروس 81 و نیاوران 89 میلیون تومان ثبت شده است.

فرمانیه و ولنجک مناطقی هستند که هر متر مسکن در آن مناطق در کانال 90 میلیون تومان معامله می‌شود.

زعفرانیه، اقدسیه و الهیه مناطقی هستند که در کانال 100 میلیون تومان قرار دارند و از گران‌ترین مناطق تهران برای خرید خانه هستند.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از متاطق گران قیمت تهران را مشاهده می‎‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در 10 روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد