بیشترین ارزش معاملات سهام (5دی) / صدرنشینی شبندر با معاملاتی 220میلیارد تومانی

بیشترین ارزش معاملات سهام (5دی) / صدرنشینی شبندر با معاملاتی 220میلیارد تومانی

امروز معامله‌گرها 220میلیارد تومان سهام پالایش نفت بندرعباس خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فرآورده‌های نفتی تعلق داشت و 6.3درصد از کل...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود سه هزار و 410میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شبندر»، «شستا»، «کدما»، «خاور» و «فولاد» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته معادل 220میلیارد تومان سهام پالایش نفت بندرعباس دست به دست شد، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی پس از معاملاتی به ارزش 200میلیارد تومان دوم شد و سهام معدنی دماوند نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فرآورده‌های نفتی» تعلق داشت به طوری که 400میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات 360میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 6.3درصد از کل سهام کدما معامله شد، 10نماد برتر سهم 29.9درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در چهار سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 31نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد