سنگین ترین صف های خرید و فروش / بازگشت تپکو به صدر تقاضای سهامداران

سنگین ترین صف های خرید و فروش / بازگشت تپکو به صدر تقاضای سهامداران

خالص سفارشات فروش سهام به 395میلیارد تومان می‌رسد. «سرمایه‌گذاری‌ها» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف خفناوربه 8.3درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینهانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 45دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 155میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 555میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به 395میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وشمال»، «دپارسح» و #«برق» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت سرمایه‌گذاری‌ توسعه چشم انداز شمال 45میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. تقاضا نیز در صفوف خرید «تپکو»، «خاور» و «فرابورس» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 135میلیارد تومان (85درصد کل) و 10صف فروش برتر 265میلیارد تومان (48درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در سه نماد و حجم صف‌های فروش در 15نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت مهندسی صنعتی روان فن (خفناور) به 8.3درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«سرمایه‌گذاری‌ها» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش 106میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سرمایه‌گذاری‌های استانی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن 65میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «ماشین آلات و تجهیزات» با تقاضای خرید 45میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد