تفکیک وزارتخانه شاید وقت دیگر

تفکیک وزارتخانه شاید وقت دیگر

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: شرایط فعلی کشور اجازه تفکیک وزرات راه وشهرسازی را نمی دهد به همین دلیل بهتر است تفکیک زمان دیگری انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر؛ راه اندازی وزارتخانه راه و شهرسازی در حال حاضر مشکلی را حل نخواهد کرد فقط می‌تواند بروکراسی اداری برای دریافت مجوز را بیشتر کند با توجه به اینکه در حال حاضر نمایندگان مجلس درخصوص اینکه وزارتخانه راه و شهرسازی از مسکن جدا شود بحث‌هایی داشته اند.

مخالفان معتقد هستند که این تفکیک می‌تواند بحران مسکن و راه را دوچندان کند در این خصوص مجتبی یوسفی؛ عضو کمیسیون عمران یکی از مخالفان به خبرنگار مهر دلایل مخالفتش را بیان کرد.

مجتبی یوسفی؛ عضو کمیسیون عمران درخصوص تفکیک وزارتخانه راه و شهرسازی به خبرنگار مهر گفت: در ابتدای دولت سیزدهم پیشنهاد تفکیک وزارتخانه داده شد اما در آن زمان نه دولت راضی بود و نه اینکه رای نمایندگان به حد نصاب رسید بنابراین این تفکیک صورت نگرفت و امروز برای این تفکیک دیگر وقت نیست.

وی در ادامه چرایی اینکه در حال حاضر وقت تفکیک نیست گفت: در شرایط فعلی که در بحران هستیم نمی‌توان این کار را انجام داد به طور مثال در میدان جنگ نمی‌توان گفت لشکر بیایید می‌خواهیم آرایش جنگی را تغییر دهیم در حال حاضر هم همین وضعیت است در شرایط بحران هستیم بحران مسکن و راه خودش دست کم از جنگ ندارد بنابراین در حال حاضر این اصلا به صلاح نیست.

مجتبی یوسفی در ادامه بیان کرد: تفکیک وزارتخانه یک سال تا یک سال و نیم زمان می‌برد و این هم دلیل دیگری است که وثت تفکیک نیست را نشان می‌دهد اگر اول کار دولت بود زمان برای تفکیک داشتیم و هماهنگی هم انجام می‌شد اما امروزه هماهنگی نمی‌شود کرد.

این عضو کمیسیون در پایان بیان کرد: در حال حاضر دولت وزیر را معرفی کند تا بحران مسکن و راه بیشتر از این به چشم نخورده است این بحران‌ها با مدیریت بهبود پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد