بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ رشد ارزش معاملات و صدرنشینی خساپا

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ رشد ارزش معاملات و صدرنشینی خساپا

امروز معامله‌گرها 790میلیارد تومان سهام سایپا خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و 9.1درصد از کل سهام توکا رنگ...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود 11 هزار و 690میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خساپا»، «شپنا»، «فملی»، «شبندر» و «خودرو» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته معادل 790میلیارد تومان سهام سایپا دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش 560میلیارد تومان دوم شد و سهام ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام سرمایه‌گذاری‌ سایپا (وساپا) پس از بازگشایی با رشد 5.6درصدی، کام سهامدارانش را شیرین کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که هزار و 830میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات هزار و 530میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 9.1درصد از کل سهام توکا رنگ فولاد سپاهان (شتوکا) معامله شد، 10نماد برتر سهم 31درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در 15سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 39نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد