سایپاشاهین در اولین ارزیابی کیفی چهارستاره شد

سایپاشاهین در اولین ارزیابی کیفی چهارستاره شد

شاهین محصول گروه خودروسازی سایپا در نخستین ارزیابی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با چهارستاره کیفی وارد لیست محصولات مورد ارزیابی این شرکت شد.

سایپانیوز: شاهین محصول گروه خودروسازی سایپا در نخستین ارزیابی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با چهارستاره کیفی وارد لیست محصولات مورد ارزیابی این شرکت شد.

در آخرین گزارش منتشره شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI)، با تست‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف سایپاشاهین نظیر فنربندی و تعلیق فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزيینات داخلی و خارجی، بدنه، رنگ، صداهای غیرعادی و نفوذ آب، این خودرو توانست چهارستاره کیفی را کسب کند.

کسب چهارستاره کیفی خودرو شاهین در حالی صورت گرفته که این محصول گروه سایپا برای نخستین‌بار مورد بررسی قرار گرفته و با کسب این چهارستاره وارد لیست محصولات مورد ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شده است.

باتوجه به قابلیت‌ها، امکانات و آپشن‌های منحصربه‌فرد خودرو شاهین در میان تولیدات داخلی و افزایش نظارت‌های کیفی شاهین و ارتقای کیفیت روزافزون قطعات و فرایندهای تولید و مونتاژ این محصول، بی‌تردید در ارزیابی‌های آتی با بهبود نمرات کیفی و کسب نمرات بهتر در آزمون‌ها، این جایگاه در میان محصولات تولید داخل حفظ و ارتقا خواهد یافت.

تولید محصولی در سطح شاهین با مجموعه‌ای از امکانات و آپشن‌های روز جهانی که در هیچ‌یک از خودروهای داخلی هم‌رده آن وجود ندارد، در شرایط دشوار تحریم و محدودیت‌های بین‌المللی جهت تامین قطعات و مواد اولیه مورد نیاز تولید، از جمله موفقیت‌ها و دستاوردهای گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شود.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد