آمادگی شاخص برای صعود

آمادگی شاخص برای صعود

امروز و یکشنبه روز مهمی برای شاخص است. به عبارت دیگر اگر در طی یکی دو روز آتی نمودار RSI بتواند از سقف خود در محدوده مشخص شده عبور کند، آنگاه در شاخص کل نیز همین اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش بورس نیوز، شاخص کل با رشد بیش از 40 هزار واحدی ازکانال یک میلیون و 336 هزار واحد عبور کرده و با ایستادن در ارتفاع یک میلیون و 359 هزار واحد، خود را برای محدوده 1/390 تا 1/400 میلیون واحد آماده می‌کند که در صورت شکست خط بالایی کانال نزول، قادر است به مرور به اندازه ارتفاع کانال نزول یعنی تا سطوح 1/530 میلیون واحد رشد کند.

اما امروز و یکشنبه روز مهمی برای شاخص است. به عبارت دیگر اگر در طی یکی دو روز آتی نمودار RSI بتواند از سقف خود در محدوده مشخص شده عبور کند، آنگاه در شاخص کل نیز همین اتفاق خواهد افتاد.

قیمت دلار نوسانی بود

قیمت دلار امروز با نوسانات محدود به 30 هزار و 200 تومان رسید. طبق گفته فعالان این حوزه اگر توافق مثبتی در مذاکرات حاصل شود و یا به هر نحوی پول‌های بلوکه شده ایران آزاد شود، شاهد سقوط قیمت ارز حتی به زیر 23 هزار تومانی که در بودجه پیش‌بینی شده خواهیم بود. سکه نیز در سطح 13 میلیون و 160 هزار تومان معامله شد.

از شرق تا غرب

شاخص سهام شانگ‌های چین در معاملات دیروز 25.29 واحد کاهش یافت و به 3618 هزار واحد رسید. این در حالی است که گلدمن ساکس پیش بینی رشد اقتصاد چین در سال آینده را کاهشی دانست و بیان کرد که تا سطح 6.2 درصد افت خواهد کرد. شاخص سهام نیکی ژاپن روز گذشته افت جزيی داشت و در سطح 28783 هزار واحد قرار گرفت.

رشد قیمت رمزارز‌ها

در نشست معاملاتی روز گذشته رمزارز‌ها با رشد قیمت مواجه شدند. بیت کوین با رشد 3.72 درصدی در مرز ورود به 51 هزار دلار قرار گرفته است.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد