گزارش روزانه صندوق های ETF (6 دی 1400) / ثبت ارزش معاملات 466میلیارد تومانی برای پالایش و دارا یکم

گزارش روزانه صندوق های ETF (6 دی 1400) / ثبت ارزش معاملات 466میلیارد تومانی برای پالایش و دارا یکم

در بورس امروز 146میلیارد تومان دارا یکم و 320میلیارد تومان پالایشی یکم خرید و فروش شد، معاملات صندوق‌های قابل معامله به هزار و 690میلیارد تومان رسید و مازاد...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینهانا پاکمند؛ بیشترین معاملات صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در روز جاری به صندوق پالایشی یکم (پالایش) با رقم 320میلیارد تومان تعلق داشت و بعد از آن صندوق اعتماد آفرین پارسیان دومین صندوق پرمعامله لقب گرفت. صندوق با درآمد ثابت کمند نیز در جایگاه سوم صندوق‌های ETF قرار گرفت.

دارندگان صندوق طلای سرخ نوویرا (نهال) رشد 7.3درصدی دارایی خود را به چشم دیدند. از طرف دیگر مالکان صندوق خصوصی ثروت‌آفرین فیروزه (ثروت) با زیان 10درصدی در یک روز مواجه شدند. هیجانات امروز باعث شد که بیشترین نوسان قیمت (5.8درصد) در رابطه با صندوق نهال در زمان بازار رقم بخورد.

دو صندوق دولتی واسطه‌گری مالی و پالایشی یکم روی هم 466میلیارد تومان مطابق با 28درصد از کل صندوق‌های قابل معامله خرید و فروش شدند.

جمع معاملات صندوق‌های طلایی نیز به 12میلیارد تومان رسید و بازدهی واحدهای این گروه به طور متوسط 0.4درصد شد.

کل ارزش معاملات امروز صندوق‌های معامله‌پذیر در نهایت به هزار و 690میلیارد تومان رسید و مالکیت حقیقی‌ها در صندوق‌های درآمد ثابت معادل 38میلیارد تومان افزایش یافت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد