پیش بینی بورس فردا 12 اردیبهشت 1400/ بورس مثبت می‌شود؟

پیش بینی بورس فردا 12 اردیبهشت 1400/ بورس مثبت می‌شود؟

امروز 11 اردیبهشت 1400 بورس به مانند اکثر روز‌های سال جاری قرمزپوش بود و شاخص کل 13.5 هزار واحد با افت ارتفاع مواجه شد و کانال 1.2 میلیون واحدی را از دست داد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

به گزارش نبض بورس، امروز هم به مانند اکثر روزهای معاملاتی سال جاری، بورس قرمزپوش بود و شاخص ها با افت مواجه شدند. 

شاخص کل در نهایت با کاهش 13547 واحدی بر روی کانال یک میلیون و 194 هزار و 303 واحدی آرام گرفت. شاخص کل هموزن نیز با 1607 واحد کاهش معادل منفی 0.38 درصد به 425 هزار و 664 واحد رسید.

امروز همچنین در 305 هزار و 129 نوبت معاملاتی، 4 میلیارد و 979 میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش 37 هزار و 586 میلیارد ریال در بورس معامله شد.

خروج پول حقیقی نیز ادامه یافت و با شدت بیشتری دنبال شد. امروز خروج پول حقیقی به 560 میلیارد تومان رسید.  

 
بورس فردا چگونه خواهد بود؟

یاسین حیدری تحلیلگر و کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: مذاکرات 5+1 و ایران و انتخابات پیش رو دو عامل سردرگمی سرمایه گذاران در برهه کنونی می باشند. از یک سو مذاکرات باعث شده است تا انتظارات تورمی فروکش کند و دلار روند نزولی را به خود بگیرد که این خود باعث می شود تا سهامداران میل به خرید نداشته باشند و همچنین از سوی دیگر انتخابات ریاست جمهوری ایران و سیاست های رییس جمهور بعدی نیز هنوز برای سرمایه گذاران مشخص نیست.
وی افزود: به نظر می رسد که با توجه به شرایط موجود روند بازار حداقل تا بعد از انتخابات در بهترین حالت یک روند متعادل باشد و سرمایه گذاران حقیقی خیلی مایل به خرید نباشند.
این تحلیلگر بازار سرمایه گفت: روند رو به رشد بازار ارز های دیجیتال نیز باعث جذب سرمایه به این بازار شده است و بعید به نظر میرسد که این بازار در آینده کوتاه روند نزولی به خود بگیرد.
حیدری در انتهای صحبت های خود گفت: با توجه به دلایل فوق حداقل برای چند روز تا انتهای این هفته بازار روند صعودی به خود نگیرد و شاهد یک بازار منفی یا متعادل منفی باشیم

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد