سرپرست شهر جدید پردیس منصوب شد/ واگذاری 70 هزار مسکن مهر

سرپرست شهر جدید پردیس منصوب شد/ واگذاری 70 هزار مسکن مهر

مراسم تودیع و معارفه سرپرستان سابق و جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس صبح امروز یکشنبه 18 اردیبهشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت عمران شهر جدید پردیس، صبح امروز یکشنبه 18 اردیبهشت مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با حضور برخی مقامات برگزار شد.

غراوی عضو هیيت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با تشکر از زحمات پیرفرشی سرپرست سابق شرکت عمران شهر جدید پردیس در حضور 4 ماهه اش در این مقام، شهر جدید پردیس را ممتازترین شهر جدید کشور معرفی کرد که توانمندی‌ها و پتانسیل‌های فراوانی در آن موجود است.

غراوی حضور ريیس جمهور در ابتدای سال در پردیس را مغتنم شمرد و ابراز امیدواری کرد با مساعدت‌ها و اختصاص منابع دولتی به پردیس بتوان باقیمانده پروژه مسکن مهر را تکمیل و تحویل مالکان و با پیگیری‌ها بتوان طرح نهضت ملی مسکن را در پردیس اجرا کرد.

عضو هیيت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، شروع پروژه متروی تهران-پردیس را دیگر موضوع مهم برشمرد که باید در مدیریت جدید مورد پیگیری ویژه قرار گیرد تا عملیات اجرایی آغاز شود.

پیرفرشی سرپرست سابق شرکت عمران شهر جدید پردیس نیز از پیچیدگی‌های فراوان ابر پروژه پردیس صحبت و اعلام کرد وظیفه شرکت عمران صرفا ساخت مسکن مهر نبوده بلکه یک شهر ساخته شده است.

به گفته پیرفرشی هیچ مشکل شناسایی نشده در پردیس وجود ندارد و برای همه مشکلات برنامه‌ریزی شده و فعالیت‌های اجرایی در حال انجام است.

با اعلام پیرفرشی تعداد واحدهای تحویلی در پردیس پس از سال 97، از 25 هزار واحد به 70 هزار واحد رسیده و همچنین عرصه بالغ بر 47 هزار واحد مسکن مهر فروخته شده که باعث درآمد 1800 میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌ها شد. همچنین اکنون بیش از 110 پروژه روبنایی در حال ساخت است که به زودی و پس از تکمیل برای خدمات‌دهی به مردم به بهره‌برداری خواهد رسید.

در ادامه جابر انصاری سرپرست جدید شرکت عمران به صحبت پرداخت و از حضور 20 ساله در مجموعه شهرداری تهران و خبر داد.

جابر انصاری اشاره‌ای به جلسات متعدد در روزهای اخیر با مسيولان استانی و شهرستانی به ویژه استاندار تهران و فرماندار پردیس داشت و اعلام کرد حل موضوعات در پردیس و رسیدگی به مردم مظلوم در پردیس دغدغه مهم مسيولان است که با حمایت‌هایی که صورت خواهد گرفت، می‌توان مشکلات را مرتفع کرد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد