قیمت پژو پارس در بازار چند؟

قیمت پژو پارس در بازار چند؟

قیمت پژو پارس در بازار آزاد اختلاف زیادی نسبت به قیمت کارخانه‌ای این خودرو پرفروش داخلی دارد. در این مطلب نگاهی به قیمت روز پژو پارس در تاریخ چهارم آبان 1400 شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت انواع پژو پارس (پرشیا) بسته به نوع تیپ و مدل ساخت این خودرو، متفاوت است. پژو پارس در حال حاضر در قالب تیپ‌های ساده مجهز به موتور 1800 سی سی XU7 هشت سوپاپ، تیپ LX مجهز به موتور 1600 سی سی شانزده سوپاپ TU5 و مدل اتوماتیک با پیشرانه 1٫6 لیتری و گیربکس چهار سرعته اتوماتیک، از سوی ایران‌خودرو به بازار عرضه می‌شود.

در این بین پژو پارس ساده ارزانترین مدل از خانواده پرشیا به حساب می‌آید و آخرین قیمت کارخانه‌ای آن تا به امروز حدود 140 میلیون و 200 هزار تومان گزارش شده است. پژو پارس اتوماتیک نیز لقب گرانترین مدل را یدک می‌کشد و در صورت سفارش برخی آپشن‌ها نظیر سیستم مالتی مدیا با نمایشگر 13 اینچی، مانیتور ردیف عقب و…، بهای آن بیشتر هم خواهد شد.

در جدول زیر قیمت انواع پژو پارس در تاریخ چهارم آبان 1400 به اطلاع شما رسیده است. لازم به تاکید است که قیمت‌های مندرج در جدول ذیل به واسطه منابع کاملا معتبر و قابل اعتماد گردآوری شده است، اما به دلیل شرایط خاص بازار، احتمال نوسان وجود خواهد داشت.

منبع: اقتصادآنلاین

مطالعه بیشتر: ادامه روند افزایش قیمت خودرو در آبان / قیمت خودرو امروز 4 ابان 1400

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد