ترک فعل در اشتراک گذاری اطلاعات در سامانه مدیریت زمین تخلف است

ترک فعل در اشتراک گذاری اطلاعات در سامانه مدیریت زمین تخلف است

رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی و مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت:اشتراک گذاری اطلاعات بین نهادی از سوی وزارت اصلاعات و سازمان منابع طبیعی کشور پیگیری می شود و کوتاهی نهادها ترک فعل محسوب و تخلف است.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز نشست خبری گزارش از اقدامات انجام شده در حوزه پنجره واحد مدیریت زمین برگزار شد. محمدرضا یزدی، ريیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه اقدامات باید بدون اغماض پیگیری شود، گفت: تسهیل فعالیت مردم و متقاضیان در حوزه اراضی و مقابله با زمین خواری و تبعات آن از طریق سامانه پنجره واحد مدیریت زمین را توقع داریم.

وی افزود: یکی از طرح‌های 23 اولویت دولت الکترونیک، به سرانجام رسیدن این سامانه است.

وی ادامه داد: اشتراک گذاری اطلاعات بین نهادی از سوی وزارت اطلاعات و سازمان منابع طبیعی کشور پیگیری می‌شود و کوتاهی نهادها ترک فعل محسوب شده و به عنوان تخلف خواهد بود.

یزدی اظهار کرد: در جلسه‌ای که با ريیس قوه قضايیه داشتیم نسبت به ترک فعل نهادها و ایجاد پرونده گلایه مند بودند.

ريیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به سامانه 1649 عنوان کرد: راه اندازی این سامانه در تمام استان‌ها برای پاسخگویی به سوالات مردم و متقاضیان بوده که باید از کارشناسان متخصص استفاده کرد.

یزدی در پایان گفت: تسهیل فرایند برای متقاضیان با پاسخگویی برخط تا جلب رضایتمندی انتظار دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد