بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس (8فروردین)/ فولاد صدرنشین خروج پول حقیقی

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس (8فروردین)/ فولاد صدرنشین خروج پول حقیقی

افراد حقیقی در بورس امروز 320میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه محصولات شیمیایی و همچنین سهام فولاد ب...

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود 320میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهار هزار و 160میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 18درصد یعنی 760میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان هشت درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «فلزات اساسی» و «فرآورده‌های نفتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی» و «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «فولاد»، «اپال» و «شپنا» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «شستا»، «ثبهساز» و «وپست» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری فولاد مبارکه اصفهان حدود 65میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با برتری حدود 30میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 56نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 102نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 230میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 530میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد