روز پرنوسان برای بازار بورس تهران

روز پرنوسان برای بازار بورس تهران

بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت و در حالی که شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات روندی افزایشی داشت، در ساعات میانی تا یک میلیون و 217 هزار واحد کاهش یافت و مجددا به یک میلیون و 220 هزار واحد رسید و در نهایت روی رقم یک میلیون و 219 هزار واحد ایستاد.

ایسنا: بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت و در حالی که شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات روندی افزایشی داشت، در ساعات میانی تا یک میلیون و 217 هزار واحد کاهش یافت و مجددا به یک میلیون و 220 هزار واحد رسید و در نهایت روی رقم یک میلیون و 219 هزار واحد ایستاد.

شاخص کل بورس امروز با 2825 واحد افزایش در رقم یک میلیون و 219 هزار واحد ایستاد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن 99 واحد کاهش یافت و رقم 431 هزار و 673 واحد را ثبت کرد.

در این بازار 420 هزار معامله به ارزش 45 هزار و 44 میلیارد ریال انجام شد.

سرمایه گذاری تامین اجتماعی، بانک ملت، ملی صنایع مس ایران و پتروشیمی پردیس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با چهار واحد افزایش رقم 17 هزار و 784 واحد را ثبت کرد.

معامله گران این بازار 81 هزار معامله به ارزش 50 هزار و 18 میلیارد ریال انجام دادند.

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پلیمر آریاساسول و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد